Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-政治
>即時新聞-政治 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
【即時動影院】 卡通圓仔:I see U
Sep 17th 2013, 10:59

大家好,我是胖嘟嘟圓仔,我的體重有4557公克了喔,保育員阿姨帶我來量體重,我喜歡坐在籃子裡運動,做伸展操超好玩的.

每次叔叔來拍照,我會趴在籃子旁邊,告訴你們喔,我眼睛對晃動的東西有反應了,叔叔靠近我的時候,我還知道要對鏡頭笑呢,哈哈. 回到房間之後,保育員叔叔讓我躺平,大字形的躺著,我不喜歡這個姿勢,怎麼辦,我想翻身.那我來試試看,用力拉長雙手雙腳,感覺有機會,那我再試一次,嘿咻,YA,我成功了.可是翻一次身,要花好久時間,超累的.我先睡一覺,明天再練習囉,掰掰.

圓仔打招呼.台北市立動物園提供

圓仔看鏡頭.台北市立動物園提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()