Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [請益] 不介意曬黑還需要防曬嗎?
Sep 19th 2014, 11:28, by Kai1216

作者Kai1216 (小凱)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 不介意曬黑還需要防曬嗎?

時間Fri Sep 19 11:28:53 2014

原文刪光 真心建議原po 如果不想皮膚老化很快 真的要防曬 我因為臉是黃底+懶惰 已經23歲還是懶得擦防曬 就算是出去玩 我也是本著"太陽對人體有益"的想法不願意擦防曬 連防曬傘都不願意撐 之前我爸和我媽兩個人看起來(皆56歲) 是我爸比較年輕 國中的時候爸爸去補習班接我下課 朋友還以為我爸是我哥哥 因為念書關係 我很少回家 也因為爸爸工作的關係 幾乎和他碰不上 我爸大概兩年前開始迷上腳踏車 上山下海瘋狂的到處跑 今年夏天回家住後 意外發現爸爸變超老!!!! 整個皮膚很皺很皺+暗沉 看起來比我媽老非常多 我當時還很難過得和閃光說 "爸爸年紀真的大了 我一定要好好孝順他" 後來想想不對 仔細查了很多資料 看了很多板上的文章 很多人強調"保濕+防曬"的重要 最後的結論是 陽光真的非常的傷皮膚 會讓皮膚老的超級快 而且有次被爸爸約去騎腳踏車 因為看起來陽光沒很大 連外套都沒穿就騎了一整天 結果後來手整個起疹子 醫生說我是曬到太陽過敏 = = 因為我爸爸的關係 現在就算再匆忙要出門 保養步驟一定會有"防曬"這一樣 然後遮陽傘一定會隨身攜帶 爸爸皮膚的衝擊實在給我好大的陰影 不過爸爸和我曬傷是非常極端曬太多太陽的例子 但是還是多少要在意一下太陽的威力 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.36.200.107 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1411097335.A.8BA.html ※ 編輯: Kai1216 (114.36.200.107), 09/19/2014 11:36:50

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()