Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[建議] 特殊玩法,基層直升
Mar 28th 2014, 22:41, by s9221320

作者s9221320 (賭爛ど公主)

看板Salary

標題[建議] 特殊玩法,基層直升

時間Fri Mar 28 22:41:09 2014

最近蛇蛇我因為某些原因,必需找了個臨時工,工作性質有:領正職薪,工作替代性高,離職率高,大公司體制(一堆人來來去去,這樣我不做了沒人在乎。甚至今天做明天離職也無所謂),不用啥教育訓練(因為以前我也是班公室人員,所以不能害人浪費人家訓練新人) 於是我去應徵了一家上市上櫃的公司的作業員。在我應徵的時後我故意只寫我高中學歷,以及打工經驗(原本的我只讀到大學外語系,國外回來,最近大部份的工作都是 外銷管理師/歐語秘書), 我發現原來這家上市公司原來常跑去自家無塵室作業員裡挑選員工,內部初期升遷管道暢通。有幾個大學畢業想不開跑來當作業員的人兩個月後就變辦公室工程師,或者其他辦公室人員。 頗出乎我意料的。 我不知道其它公司是否一樣。但是這也算的上初學者轉職的另一個參考管道。 -- posted from android bbs reader on my samsung GT-I9100T https://market.android.com/details?id=com.bbs.reader -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.15.211.81 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1396017671.A.974.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()