Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情] 想妳
Mar 28th 2014, 23:48, by lulala0182

作者lulala0182 (綠茶)

看板Boy-Girl

標題[心情] 想妳

時間Fri Mar 28 23:48:17 2014

喝著難喝的酒,抽這難抽的煙 想得卻是最甜的妳。 因為忙碌,三年的感情直接被否定了 因為壓力,對妳的脾氣也不好了 我很沒自覺,抗壓性太差吧 自認為的平淡就是幸福。 原來是我一廂情願,妳寧願給我祝福。 經濟沒有很好,我想妳是能體諒的, 妳體諒我的脾氣我的忙碌, 寧願不說出口自顧的忍著。 妳想要當朋友,我寧願, 我什麼都不是。 我不想看妳跟別人好, 我沒有那麼大方, 醋罈子大的像什麼一樣, 我故作大方似乎只是讓 妳有了理由,逃。 希望我在妳心底有個位子, 要記得有個人很想和妳過一輩子, 只是他從來沒跟妳說過。 好想好想再和妳在床邊依畏著, 聽著妳喜歡的那首歌, 妳說都過去了,妳的表情叫我放棄了。 對不起女孩,讓妳難受了 也謝謝妳還願意接納我,只是 都過去了 https://www.youtube.com/watch?v=DXUeK-6kF5M&feature=youtube_gdata_player

[embedded content]

----- Sent from JPTT on my Acer V370. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 59.127.207.23 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1396021699.A.C2B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()