Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活
派瑞絲重提性愛影片 「讓我變得更堅強」
Jul 8th 2013, 02:20

【陳泓銘/綜合報導】美國「上流富家女」派瑞絲希爾頓(Paris Hilton)接受英國《鏡報》訪問,重提讓她聲名大噪的性愛影片事件,她說:「這是我人生中受傷最重的一次,但它也讓我變得更堅強、更成熟。」

32歲的派瑞絲是希爾頓飯店集團繼承人,身家高達30億元台幣,9年前因前男友瑞克所羅門,將他倆的性愛實錄製成光碟《夜訪派瑞絲》發售,轟動一時,她也從名流圈跨足娛樂圈,不僅推出實境節目、拍電影、出唱片,還推出自製香水等時尚系列,年營業額超過15億美元(約450億元台幣)。

她用一副女強人口吻說:「我現在已減少上夜店、懂得遠離壞朋友,而且我的事業蒸蒸日上,也沒空再玩樂了,我知道我要的是什麼,該把什麼事做好。」

派瑞絲希爾頓(右)與前男友瑞克所羅門的性愛實錄,並由他製成光碟《夜訪派瑞絲》發售,轟動一時。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()