Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [徵求] 高雄小港-哪邊有好喝黑咖啡???
Sep 16th 2013, 03:57, by Frizen

作者Frizen (請灑我水球吧!)

看板Kaohsiung

標題Re: [徵求] 高雄小港-哪邊有好喝黑咖啡???

時間Mon Sep 16 03:57:30 2013

※ 引述《wchf8 (大熊寶寶)》之銘言: : 餓死抬頭 : 剛來小港工作一陣子 : 每天早上習慣喝杯黑咖啡! : 但小七、全家喝膩了 : 再來就喝麥噹噹跟多納茲!! : 想換點口味? : 想問各位大大 : 小港附近哪邊有好喝黑咖啡?? : p.s: 希望早上6點半就開的店!<因為我7點上班!!> 剛好看到你的文章 雖然時間是久了一點 我因為工作的關係 以前也都是買超商的咖啡 後來細算之後發現cp值真的很低 就一直在尋找替代的方案 後來讓我找到一種沖泡式的咖啡還不錯 它是用星巴克一樣的阿拉比卡的咖啡豆,而且去焦油,低咖啡因 重點是...它沒有很貴... 我不是咖啡的業務,但我樂於跟人分享 有時間的話,我也可以請你喝杯咖啡看看喔 他有你要的黑咖啡 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.35.233

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()