Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 還是夢見她
Sep 17th 2013, 02:27, by kissmenow

作者kissmenow (紅燒翅膀我喜歡吃)

站內Boy-Girl

標題[求助] 還是夢見她

時間Tue Sep 17 02:27:19 2013

原Po現年19 我有個曾經短短交往一個月多的女友 後來對方可能因為當時我還太幼稚 在某個清晨閃電分手 連臉書都封鎖 後來經過朋友轉達哀求 才重新加回好友 至今已2年多 我卻像上了癮似的 床伴一個一個來來去去 但好像就是補不了她挖下的大洞 她是我的第7任女友 而兩年後的今天 陪在我身邊的是第十任女友 我敢說我對每個交往的女人都是放了真感情下去 雖然我也知道我這狀況根本不該交女友 卻常常一時心軟或心疼而答應和對方交往 但前兩天 可能跟她用臉書講話時觸怒了她(跟他講話她永遠都很冷淡) 又再度被封鎖 昨晚卻又夢見跟她在夢裡開心的聊天 擁吻 已經快崩潰了 兩年多來真的沒有一天不想到她不誇張 她個性其實很極端 比她體貼溫柔的女孩比比皆是 但我就很犯賤的被虐上癮 有人說走出情傷最快的方法是馬上打開下一段戀情 可是我好像在這句話裡面找不到答案... 到底要怎麼辦... 現任女友跟那女孩也是朋友 聽到我夢也會很難受的 我不想再讓愛我的人難過了 卻束手無策只能放任腦袋打成死結... 怎麼辦... -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.241.140.182

remainswind:先去驗(?)。 09/17 02:29

remainswind:不是很想做這種批評,我認為你根本不知道愛是甚麼。 09/17 02:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()