Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-國際
>即時新聞-國際 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
堤真一演活「廢柴」 登上高雄電影節
Sep 15th 2013, 09:21

【翁琬柔/綜合報導】日本性格男星堤真一將在10月升格當爸,他的電影《我只是還沒有認真而已》也將登上高雄電影節,他在片中飾演一位年過四十的單親爸爸,昭告天下說要尋找自我,因而辭掉工作,卻整天啃漫畫、打電動過著廢柴生活,讓堤真一笑說:「說不定我哪天也會辭掉演員,去打棒球呢!」
 
高雄電影節將於下月19日開跑,除《我》片之外,還有《橫道世之介》、《虎面人》、《通靈學園大作戰》等日本電影參展,預售票可至全台ibon購買。

《我只是還沒有認真而已》在日本上映時好評不斷。高雄電影節提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()