Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
葉錦添聲明 否認與設計師自殺有關
Sep 11th 2014, 07:38

葉錦添聲明:
 
很震驚看到李彥墨媽媽的一段微博。對李彥墨小姐離世我們工作室上下都感到婉惜,雖然她跟我的合作很短暫,在工作時亦沉默寡言,但在我眼中她是一位很有才華的年輕設計師,對服裝設計很有熱情。
 
當我知道她離世消息時我亦跟大家一樣感到震驚和可惜。事情發生後亦有跟李彥墨媽媽見面,希望可以給她一點安慰。
 
在前日李媽媽所發的微博的內容中,李媽媽表達了對女兒的思念,但同時針對我早前的一些工作和藝術作品做出了一些聯想和不實的揣測。因此,本人已將有關事宜交予律師處理。我在此澄清,我和李彥墨除了是上司和下屬外,並無其他關係。而李彥墨在其筆記中所指的人和事都與我無關。
 
我明白亦體諒李彥墨媽媽失去女兒的難過,也希望李媽媽可以慢慢放下難過的日子好好生活。
 
最後感謝各界好友對此事的關注,因為已經交由律師處理,不便再作個別回應,謝謝大家關心!
 

葉錦添聲明。翻攝葉錦添工作室微博



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()