Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
76歲傑克尼柯遜 鮮花香檳求歡小珍妮佛
Dec 26th 2013, 13:03

【李子凡/綜合報導】美國23歲女星「小珍妮佛」珍妮佛勞倫斯(Jennifer Lawrence)年初在奧斯卡封后後受訪,76歲的資深影帝傑克尼柯遜突然闖入畫面,直接向她表達愛慕之情,還說她長得像他的某位前女友,當場把小珍妮佛搞得又羞又窘。她最近宣傳《瞞天大佈局》受訪時透露,原來尼柯遜的攻勢沒就此打住,她透露:「他送我花束與一罐Cristal香檳,附上一張紙條寫:『已經開始想念妳了』。」
 
小珍妮佛年初拿著熱騰騰的獎座接受ABC電視台節目訪問,尼柯遜出奇不意闖入對她告白:「妳的演出太動人了,我不是故意要闖入妳的訪問,但我得恭喜妳,而且妳看起來像是我的一位前女友。」小珍妮佛回他:「真的嗎?那我看起來像新女友嗎?」獵豔無數的尼柯遜馬上接招:「我有想過,我會等妳的。」

珍妮佛勞倫斯(前)年初碰到傑克尼柯遜大膽告白,當場又羞又窘。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()