Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[閒聊] 排假要講排假的理由……
Dec 27th 2013, 08:01, by wen741865

作者wen741865 (大樹)

看板Salary

標題[閒聊] 排假要講排假的理由……

時間Fri Dec 27 08:01:00 2013

公司裡班表給的是滿滿的工作日,想休假要自己排然後提早跟主管講,因為剛進來大約一年時間,一直以來都跟主管說:我哪天哪天要休假一天,他也只說:好~ 直到最近有人跟我說主管覺得我很不尊重他!排假都不說理由@@! 我問其他前輩說你們排假有在講理由嗎?他們居然也都有!理由大概是親戚朋友結婚,或小孩學校有活動,帶家人出去玩……等等。 可是我又未婚沒有家庭,有時候請假真的也只是要休息一天,否則整個月都沒得休……而且我也不想為了這樣就撒謊(同事是叫我隨便編一個) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.206.101

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()