Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
Re: [心情] 我真的有公主病嗎
Sep 21st 2013, 17:48, by ez111111

作者ez111111 (ez111111)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 我真的有公主病嗎

時間Sat Sep 21 17:48:04 2013

※ 引述《CC3508 (PIPILA)》之銘言: : 我昨天去我男友家 : 覺得很不舒服所以睡了好幾個小時 : 睡醒後發現發燒了 : 他就帶我去看醫生 : 看完醫生燒還沒退 : 他說他晚點要去烤肉 : 問我要不要一起 : 因為我是自己住外面 : 心裡其實很希望他可以陪我回 : 家休息 : 而且我們隔天自己也會烤 : 我就說你一定要去烤嗎 : 我們明天也要烤阿 : 他說如果可以他四天能烤都要烤 : 然後他說生病就只能睡覺他在旁邊不知道要幹嘛說我這個要求很公主病 : 然後他就去烤了 : 我獨自搭捷運回家後吃什麼吐什麼 : 非常不舒服只好去掛急診吊點滴 : 在診間的我心裡真的很難過很無助 : 因為如果是同樣情況下就算他趕我我都不會走 : 我對他這樣的要求真的很過份很公主病嗎? 入手前是寶,得手後是草。總結:下一個會更好 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.192.6

foolsan:又一個被手機誤事的 09/21 18:27

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()