Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 被朋友封鎖 還是 朋友停用帳號
Apr 29th 2014, 00:55, by MatHoT

作者MatHoT (mathot)

看板Facebook

標題[詢問] 被朋友封鎖 還是 朋友停用帳號

時間Tue Apr 29 00:55:51 2014

剛剛跟A聊天聊到一半 話不投機 然後 我就沒辦法傳訊息給A了 原本 我以為A又賭氣停用帳號了 所以不以為意 可是無意間跟B聊 發現A正在線上與B聊天 請問 這是封鎖嗎...? 為何只有我無法跟他對話? 我無法進入A的動態時報 但是我的好友名單內還有A 只是點連結的話 會出現視窗「此帳戶已被停用。」 可是停用的話 為何B可以和A聊天呢?? 可以為我解惑嗎? 如何讓對方無法聯繫自己 但是又不解除好友關係? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.170.75.161 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1398704154.A.57B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()