Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[心情] 永遠的朋友
Apr 29th 2014, 22:18, by bluewonwon

作者bluewonwon (raebeulb)

站內Boy-Girl

標題[心情] 永遠的朋友

時間Tue Apr 29 22:18:15 2014

在你身邊快兩年了 我卻無法擁有你 對你的愛與付出真的很多 但我只要你給我一點開心我就滿足了 常常很想你 但卻沒有那個資格去找你 昨天你們吵架了 我給了你建議與陪伴 但其實也是我自己捨不得離開 你交女朋友的一切好不真實 我想自己是把最痛的地方 選擇性的封印了 只想告訴你 我一直都在 這份愛我只能以朋友的身份保存了 我會在角落繼續愛著你 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.254.218.173 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1398781097.A.7A9.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()