Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] 桃園南崁的大統精密染整公司狀況如何?
Mar 27th 2014, 22:22, by supermail

作者supermail (浩子)

看板Salary

標題[問題] 桃園南崁的大統精密染整公司狀況如何?

時間Thu Mar 27 22:22:29 2014

請問各位 有人聽過桃園南崁蘆竹的大統精密染整股份有限公司嗎? 這間公司最近有跟我聯絡,想跟我約面試, 但剛好我最近已經到新公司任職,但是通勤距離上稍微比較遠 而這家公司則離我家比較近一些,原本第一次接到電話,想說算了, 剛到新公司請假不太好,但今天又打電話來,希望我能安排時間去面試。 所以想請教各位有聽過這間公司嗎? 不知道公司的福利制度及內部氣氛如何 要我面試的職位是HR,就怕請假去了,結果發現公司福利制度跟氣氛不好, 感覺就白跑一趟....謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.169.127.207 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1395930151.A.AAA.html

pradalove:有股票上市~你去看他財報就可知12 03/27 22:49

supermail:可惜財報不代表福利阿.... 03/27 23:00

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()