Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心得] OPI Avojuice果浴乳液
Jan 12th 2014, 09:47, by iloveyou5201

作者iloveyou5201 (彤彤)

看板BeautySalon

標題[心得] OPI Avojuice果浴乳液

時間Sun Jan 12 09:47:42 2014

之前買了指甲油送了兩瓶小小瓶的OPI的果浴乳液 當時想說我乳液很多了,就擱在那邊都沒用~ 一直到昨晚突然腳很乾燥,看到那兩瓶躺在那裡就想說不然加減擦看看好了 一擦真是驚為天人啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我昨晚用的是這瓶 但我的是試用的小瓶的 http://tw.buy.yahoo.com/gdsale/gdsale.asp?gdid=3981597 這款香味我個人是不會排斥XD 讓人很舒服放鬆的味道 不過它也有其他味道~~~~ 我這裡另一瓶是這個味道 http://tw.buy.yahoo.com/gdsale/gdsale.asp?gdid=3599047 這味道我剛去拿來聞就覺得...沒有那麼放鬆那麼舒服的感覺QQ 它擦起來的感覺很滋潤,質地沒有像乳液那麼"水",但也不會很難推開 推開後有很保濕很舒服的感覺!!!但又不會很厚重很黏膩!!而且吸收的超快!!! 而且我之前擦很多乳液都會我隔天睡醒就身上都黏黏的= =明明也沒流汗.... 這款完全不會啊啊啊啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我愛死這系列的乳液了>///※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.116.108.35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()