Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
Re: [討論] 我想幫兄弟洪家說話
Oct 17th 2013, 03:17, by dayanday

作者dayanday (Lucky Boy)

站內Baseball

標題Re: [討論] 我想幫兄弟洪家說話

時間Thu Oct 17 03:17:29 2013

我很佩服洪家一直玩下去 同時也很肚爛是要玩到民國幾年還不洗洗睡了 洪家之所以會產生我還能再玩一年又一年的幻覺 就是不離不棄的象迷造成的 簡單來說就是 第一次的簽賭案 沒有象迷的不離不棄 洪家就不會玩了 第二次的簽賭案 沒有象迷的不離不棄是我兄弟 洪家就不會玩了 第三次的簽賭案 沒有象迷的不離不棄是我兄弟抓抓 洪家就不會玩了 第四次的簽賭案 沒有象迷的一日兄弟終生兄弟不離不棄是我兄弟抓抓 洪家就不會玩了 第五次的簽賭案 造成了反象迷大舉入侵棒球版發廢文 所以你看到這篇文章了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.148.135

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()