Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Re: [問題] 婚宴宴客場地
Oct 17th 2013, 00:38, by taiwang8man

作者taiwang8man (回到原點)

標題Re: [問題] 婚宴宴客場地

時間Thu Oct 17 00:38:45 2013

※ 引述《cst0204 (NICHOLAS)》之銘言: : 小弟不是中壢人 幾年前搬過來 人生地不熟 : 年底即將面對人生大事 因為預算有限 只有打算邀請親人參加婚宴 : 桌數 只有大概五桌 六桌 左右 各為中壢的大哥 大姊 有沒有推薦的餐廳 : 人生大事 不能馬虎 所以 我真得很認真在參考...但畢竟我不是本地人 : 希望各位能夠給我一些意見 讓我參考 桌數真的不多 預算也沒很高... : 所以 希望各位大大能幫幫忙 跟我說 哪家有桌數少的婚宴 看到這篇文章實在是忍不住要出來講一下心得了,去年年底我辦婚宴,只請 親朋好友,因為不收禮所以辦了八桌,跑過了很多餐廳,很多都是看到只有 八桌就不太想辦,也許因為好日子的關系,我去過中壢龍和餐廳,他有包廂 ,但感覺太破舊,很難上的了場面,再跑到中央新陶芳,新陶芳的經理人不 錯,願意提供會議室給我們當包廂,但他的會議室跟龍和差不多舊>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.161.136.7

jojo5417:推 10/17 00:46

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()