Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[感想] 小蓁vs顏博士
Oct 16th 2013, 23:23, by cicimailcute

作者cicimailcute (葉子)

看板SET

標題[感想] 小蓁vs顏博士

時間Wed Oct 16 23:23:10 2013

話說已經好幾天沒打開女人心來看, 都只靠懶人包來過活… 結果今天打開電視, 從顏博士擔心洪建輝知道是小蓁告密抓鴨武時, 還有顏國峰說:我怎麼會去擔心那個蕭查某(小蓁) 心中驚覺接下來劇情不會是……吧! (我覺得我都可以百分百命中接下來劇情走向了我) 還是編劇良心發現在歷經鴨武和馬克後, 給顏博士一個福利證明他是真男人?!…orz 不過話說小蓁vs顏博士配真的是… 我覺得我還是繼續乖乖看懶人包就好… 什麼菜(劇情)都可以端上來,在呼攏觀眾是唄… -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.240.88.153

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()