Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 要使用哪家公司手機上網
Jul 22nd 2013, 04:38, by Ashiley

作者Ashiley (愛希莉)

看板ask

標題[請問] 要使用哪家公司手機上網

時間Mon Jul 22 04:38:48 2013

我iphone是國外買的未解鎖,回到台灣只能使用wifi 我聽朋友說有家公司叫全球一動可以提供wifi上網,會有一個小盒子。 他說得我有聽沒有懂,自己上網看過發現好像還要申請號碼什麼的? 我不需要號碼,只需要有一個可以發出wifi訊號的東西讓我在外面到哪都能上網這樣。 那個全球一動寫的是4G服務,iphone4好像沒有支援4G,那我能用嗎? 還是有什麼其他類似的公司有提供這樣的服務? 我剛回來對這些東西完全沒有概念@@是朋友跟我提我才知道 謝謝大家! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 112.104.128.105

jric:每一家都可以,就是買一個把3G轉成wifi基地台的東西 07/22 04:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()