Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Salary 板
[心得] 富士通面試心得
Jul 4th 2013, 13:52, by lion1227

作者lion1227 (阿達)

看板Salary

標題[心得] 富士通面試心得

時間Thu Jul 4 13:52:48 2013

剛剛面試完 上來分享給大家 先敘明:我不想說我應徵啥職缺 而且我已經有別家offer 我是在24小時前接到電話請我去面試 我沒丟它們家履歷 要填一份制式履歷 人資應該會要求你準備一張兩吋大頭照 我有準備但是沒貼上(沒準備膠水) ---------------------------------------------------- 填完資料之後進來一個穿西裝的高層(之後知道他是掌管四個BU的 其他人叫他老大) 先用中文自我介紹 他再從你的自我介紹裡提問 他有問到你的人生規劃 你30(40)歲後想當怎麼樣的人(?) 還有問 你的休閒興趣??有壓力時做甚麼?? 然後日商真的很嚴謹 要求也很高 最好是要表現出對這個職位的強烈企圖心並且堅定你的人生志向 他還會問 富士通是在做甚麼的?最近富士通最大的新聞?? 以上 個人情緒或是心得就不多說了 反正我下禮拜要去別家上班~ 富士通值得更優秀的人去 -- 燃燒熱情的火!~拼出感動的心!~ 鱷魚精神,永不放棄!中華職棒統一獅棒球隊Uni-Lions http://lion1227.pixnet.net/blog -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.71.86.86 ※ 編輯: lion1227 來自: 219.71.86.86 (07/04 14:01)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()