Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Speak Up - Stand Out!

Learn how to be a confident communicator. Transform the way you experience public speaking with this $39 online course taught by Alexa Fischer.
From our sponsors
[求助] 這就是傳說中的吳鳳接軌?
Dec 26th 2013, 02:24, by ElrosHsun

作者ElrosHsun (洵)

看板Boy-Girl

標題[求助] 這就是傳說中的吳鳳接軌?

時間Thu Dec 26 02:23:56 2013

原本和前女友一分開就說要繼續當家人朋友 平時可能會傳傳LINE關心一下 而且我們在一起兩年快三年了 我是他第五個男朋友 他是我第一個女朋友.. 我還是很愛他 又很想挽回他 但是他今天突然跟我坦白說他已經有男朋友了 我就問說什麼時候在一起 他很生氣的要我別再問 然後晚上時他男朋友突然用他手機用LINE傳給我 我問到說你們什麼時候在一起的 他說大概3個月吧 我回說我跟他沒有分手三個月 他改口說是2個月又16天 難到這就是傳說中的吳鳳? 可以請問一下她那麼久都不跟我坦白的原因是什麼嗎... 真的超崩潰.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.132.20.82 ※ 編輯: ElrosHsun 來自: 220.132.20.82 (12/26 02:25)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()