Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
我家停車場高度160,所以Luxgen S5適合我。
Dec 26th 2013, 01:54

這是我的Luxgen S5,喜歡停在好市多這個角落,享受大空間。
按這裡檢視圖片

然後去買牛奶
按這裡檢視圖片

也喜歡停在有大大空間的生活館展示區,這樣比較好停。
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

沒辦法我家的停車場空間就是這麼小
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

高度只有160公分,所以限高150cm。
按這裡檢視圖片

空間如此小,所以我非常仰賴非常好用的Eagle View。
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

所以雖然喜歡U6
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

只能試乘測測油耗過過癮
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()