Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
租房旁的小學每早造成的困擾
Dec 2nd 2013, 00:07

我租的房子旁邊的小學(所在縣市是彰化縣)
最近這個月,
每天早上 7.30,
就會用學校的廣播喇叭不停的重複播放那種類似早操的音樂直到 8.00,
(音量大到我關起窗口,帶起耳機看電影還能聽到那種 )

常常睡覺睡到一半,早上7.30就被吵起來,
真的很火大,試過到學校一次找過老師討論,
結果那個老師還不承認是他們學校放的,
整個音樂就是從他們學校的廣播喇叭播出來的,
後來她終於承認了,就用很敷衍的口氣跟我說:我會跟學校說明。

結果,音樂照常播放,音量一樣那麼大聲,我一樣到 7.30就被吵起來....

請問大大們,
遇到學校早上這麼早就這樣做,是否觸犯到環境噪音的法規呢?
然後大大們有什麽方法可以建議嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()