Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[求助] 我真的猜不透妳啊。
Dec 2nd 2013, 02:59, by ann0922

作者ann0922 (ann0922)

站內Boy-Girl

標題[求助] 我真的猜不透妳啊。

時間Mon Dec 2 02:59:34 2013

手機排板請見諒 前陣子朋友介紹一位老師給我認識 雙方互動還不錯蠻熱絡下班都會聊天 也曾出去玩過好幾次,從朋友那得知 女方對我印象也不錯,想說自己因該 要好好把握,但女方剛結束一段兩年的 感情,或許一時間要在接受新的感情 會有所保留,女方說實在的人很好也 很體貼,例如會幫我買冬天的衣服 會對我噓寒問暖,衣服的錢堅持不收 基於禮貌我也回送了外雙C的香水 但有一個問題就是,他的心情起浮很大 有時候就對妳很熱絡,有時候又可以 好幾天不理你,說真的我真的不知道 他心理是怎麼想的,也或許是她寂寞 只是想要有個人陪,但這樣的感覺真 的很差,我也問自己這樣下去真的好 嗎!畢竟雙方都三十有一了,我真的 很困惑,整個心情很矛盾! 肯請大大們鞭策! -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.133.207

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()