Blogtrottr
NOWnews 即時新聞
Latest news from NOWnews 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
thumbnail 靈異! 英女兩年搬7次家 稱:有「色鬼」一直偷我內褲
Aug 10th 2014, 01:04, by service.nownews@gmail.com (nownews)

國際中心/綜合報導

也太靈異了!英國一名女子在短短兩年內搬了七次家,她表示遭「色鬼」纏身,內褲、胸罩常無故被偷。

據英國《鏡報》(The Mirror)報導,英國東約克郡(East Yorks)58歲寶琳(Pauline Hickson)表示,這一連串怪異的現象從兩年前開始,她開始感覺身邊有「東西」存在,下班後東西常被搞得亂七八糟、內衣常無故失蹤,甚至淋浴間會有肉眼無法看見的「不明人士」在使用,寶琳說:「我想我快要瘋了,我不知道為什麼會發生在我身上,就像生活在地獄中,我沒有任何一個人可以依靠。」

最後,寶琳請一位捉鬼專家幫忙驅鬼,這些超自然的靈異現象才不再發生。捉鬼專家史蒂夫(Steve Kneeshaw)表示,感覺到一陣令人顫慄的冷風後,他看到一位成年男子和一位14歲男孩在寶琳身邊徘徊。

關鍵字:

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

Media files:
38ee2db3e2b8797f79cd5d4be31d9be4.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()