Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
[問題] 請問地標網通買的空機
Oct 9th 2013, 20:50, by wadelover

作者wadelover (一心不亂)

看板MobileComm

標題[問題] 請問地標網通買的空機

時間Wed Oct 9 20:50:02 2013

請問地標網通買的空機(new one) 我昨天買回來發現有紫光, 我聽說在七天內的話 可以去原購買店去更換新品(但他沒給發票ㄟ...) 超過七天才需要送原廠修, 我還記的昨天買時 問店員有紫光怎辦? 他叫我說一律送原廠修, 請問到底我現在是不是可以換新品呢(但我不是在HTC專賣店買的) 還有送修回來的是原手機還是其他修好的手機呢??? 這點我最擔心....因為我不只要功能正常, 我也希望拿到的手機是跟原來一樣新的.. 煩請大大解答喔 萬分感謝!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.144.227

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()