Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[問片] 適合失戀大哭的電影
Oct 9th 2013, 20:51, by minisex5566

作者minisex5566 (迷你吸廝五六)

看板movie

標題[問片] 適合失戀大哭的電影

時間Wed Oct 9 20:51:43 2013

失戀一個月了 前陣子連續看了三部 都是白百合的 被偷走的那五年 分手合約 失戀33天 分手合約我哭最慘 再來就是那五年 失戀33天我看了沒哭 我現在就是很想看可以大哭的電影 種類不限 國片優先 趁12點以前我要快點去錦X租片 明天放假我要好好的來看一下大哭一場 有沒有版上的大大推薦一下 白百合真的超療愈的 越來越喜歡她了 -- 誰說56就不能失戀 我難過 -- ◢◣▼◢◣ ╭──────────╮ 幹你媽的真是中肯! 我是 minisex5566φ -◎-◎- ╯──────────╯ //◣ ︶ ◢\\ 她說:1.有個外國男友,帶出去給姐妹淘看見,感覺很屌 | \ \ / / | 2.外國人有根好大的屌,做起來超爽的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.118.25.165

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()