Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[請益] offer選擇
Oct 10th 2013, 02:09, by ZETTPOTATO

作者ZETTPOTATO (有我的路有我的夢!)

看板Salary

標題[請益] offer選擇

時間Thu Oct 10 02:09:27 2013

公司 公司 產業別 蘋果旗下免費報社   國泰金控 職務別 文字編輯    行銷專員 薪水   30-35k       20k底薪+獎金 (僅先約聘至11月底) (正式員工)一個月破十萬也是有人在 通勤 10-15mins 10-15mins 工作內容 下報紙標題(娛樂版) 打電話電銷小額信貸 與記者及公司溝通 往後也會陸續有其他業務可做 規模 都很大 都很大 工作時間 16:00-24:00 08:50-17:30 偶爾需值班至一點半 常有加班,一日電話需達到3小時 休假 排休 周休二日 ==============我是分隔線 小弟小魯蛇我是私大統計系畢業的,從事客運業站務員將近四年的時間畢業 最近在轉換跑道,但真的不知道要往哪一條路走才好,於是想請教各位 文字編輯雖不是本科系的,但對於那裡的工作環境還頗為滿意 但就是要先試用約聘到十一月底,當然可能很多人會說就先去報社不行再去國泰 但偏偏國泰這間公司比較偏愛有業務經驗的人,(我本身無業務經驗) 因藉由國泰最近在擴編再加上有朋友幫助於是小弟我也有應徵進去, 而這批招募是十月底前就要人,不會等我到十二月初 蘋果的工作我很喜歡但薪水似乎少了點, (第一份工作是領45-50k的爆肝工作) 一開始是約聘員工還不知十二月有沒有得繼續做 小弟今年也不小也二十八了,煩請板友來點醒我! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.224.202.88

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()