Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
[問題] 試用後暫時無法提供正式Offer
Sep 18th 2013, 03:15, by WuAShan

作者WuAShan (A暄)

看板Salary

標題[問題] 試用後暫時無法提供正式Offer

時間Wed Sep 18 03:15:23 2013

小弟貓空大學傳播科系畢業 目前在外商電視台上班 原本是先在A部門做3個月短期FreeLancer (日薪) 後來經部門主管介紹到樓下B部門 一開始是談好先以工讀試用1-2週 過了就給我半年的約聘 待遇條件我覺得都不錯 B部門主管今天跟我說 由於現在國外總公司對於公司的人事編制有限制 聘人也得經過總公司同意 所以關於我offer的事目前卡在公司上層 (他和總經理的部份都pass了) 他無法給我要多久能處理好的確切時間 因為他也真的不知道 也跟我道歉 也允諾我會儘快去協調這件事 (包括現階段可能會先調高我的時薪) 雖然我才來公司快兩個月 不過多少也了解到公司目前的人事狀況緊縮 也剛裁員過 所以對於是否能順利等到offer 我也不敢太有信心 我也相信這不是我主管的問題... 但尷尬的一點是 我也不可能一直以工讀形式等下去 萬一等不到 到時年底工作可能更難找 目前是想說可能先做到月底 如果之間沒有新的消息 可能得走人再去找工作... 想問問板友們遇到類似狀況會如何做選擇呢?? 謝謝  -- ◢█ a █◣ ╮ ╭═◆══╮ ╭ ◢█ ◣ ◢█ ◣ ════╮ █▌ █ theanswer3╯☆ █ ◣╰══════╯ █▋ █ █▌ █ █▌the◢█◣ ◣ █◣ ◣ █ ◥█◣ ◢█◣ ◢█◣ ◢ ◤ █ ─◥ ████ █◢█an██swer3█ █▌█ ███ ◥ ◣ ◢ ◤˙\3 █▌ █ ◥◤◥ ◥ ▌◤ ◥ █ ◆ ◥█◤ ◥▌◤ █▌ █ ◢◤ ▄ ╱〈 ◥██ █◤ ════════◆◤══════════ ◥█ ◤ ██ █ ════╯ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.162.85

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()