Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
無法辨識車牌,還可以開出罰單?算我的?
Aug 2nd 2013, 12:58


樓主

辛苦了

分享一下我申訴經驗

首先 我打去縣警察總局 他要我向監理站 提出 我未違規證據

我打去監理站去 他請我提出證據 我說我若提出會怎樣 他說他會再問員警現場狀況

依照員警回答決定是否改變罰則 員警當然偏自己啊 很白癡回應

我再說我不爽可以提出抗議嗎 他說去法院

會請警察 跟 您同時出庭 但你要浪費出庭時間 與 訴訟費用 警察倒是賺到免費假期

結論就是 警察說了算 申訴也沒用

於是我向內政部申訴

轉發警察總局

之後沒消沒息

這讓我體會到 國家其實不只是國防布

內政布同樣不容小覷

另外可能還有法律布與司令布喔

snowfly wrote:
內政部警政署 署長信...(恕刪)

_______________________________ 有不同想法歡迎回我信箱指教 謝謝~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()