Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
Re: [請益] 還有哪些工作可以找?
Jul 3rd 2013, 03:39, by acers290

作者acers290 (mcse+ccna)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 還有哪些工作可以找?

時間Wed Jul 3 03:39:38 2013

我和你差不多,我年紀比你更大,像我這麼老,一般公司是不會用的, 我也找了很多年的工作,都沒下文,而且我也有好幾張的殘障手冊,又是低收入戶, 不過以往的老師--台大與中研院的教授,朱浤源老師,還是不計前嫌,邀請我當他的助理, 協助他調查319槍擊案,和228事件,他是說一開始先給我月薪4000元,之後他再想辦法, 去其他的單位,申請補助,再給我錢. 只不過我今年以來的精神和身體都很差,所以也沒辦法幫朱老師的忙了. 不過朱老師的人生觀和一般人差很多,幾個月前,我和他聚餐,他告訴我說, 他不相信神,而且他最討厭醫生,他對錢沒什麼興趣. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 192.157.236.209

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()