Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
哥拿的不是iPhone,是女友滿滿的愛
Oct 4th 2014, 05:38

話說,小弟本來的M7才用一年一個月,

本來就沒有換機的打算,

但因為iPhone 6/Plus發表的關係,

多少還是會關注一下新產品。

不過也不知道是否無意間透露出對這新機還算喜歡,

上週日女友竟然就突然拿出一隻iPhone 6送給我!

後來她說其實她原本是訂PLUS,

但因為我說過我覺得4.7"比較合手,

於是她又這樣默默地偷偷買了一支6。

最後的解決辦法就是經過抽籤,

決定還是由我拿PLUS,她拿6,

就這樣,我們兩個就一起再又從htc重回APPLE的懷抱了。

其實,我相信她本來也沒有換機打算,

因為她的M8也才剛用沒幾個月而已,

就為了不知道哪個尺寸適合我,

就這樣默默兩支都買下去,

然後讓我先挑,剩下的她再自己用。

只能說,交到這樣貼心的女朋友,

我還求什麼呢?


This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()