Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: [求助] 前女友叫我去交女友
Feb 8th 2014, 21:12, by fatjoe

作者fatjoe (肥喬)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 前女友叫我去交女友

時間Sat Feb 8 21:12:25 2014

前女友叫你去交女友 有什麼好崩潰的... 我有一個朋友 和女友交往5年 後期遠距,態度淡定 兩人我都認識 後來某次跟女生聊天時 女生一直抱怨男生 從生活抱怨到床事 我說,那要分手嗎? 女: 沒要分啦,抱怨而已 她接著說 女:我希望他可以多去交別的女生,不要只交我這一個。 我當時心想 這三小邏輯 有愛,不想分手 卻又希望男生交別的女生練功 我都當一切嘴砲 事後隔了六個月 分手,女生和學弟在一起 結束。 男生,單身中... 你問說 "這是什麼意思?" 我回答你 就是不愛了,所以覺得你不好,沒心了,沒搞了。 拿零分並不可恥 可恥的是 一直想重考同一張考卷 證明自己不是零分 ※ 引述《martine318 (= =)》之銘言: : 跟前女友分手之後 : 她不想復合 : 上次我找她出去 : 她臭著臉跟我冷戰 : 後來還一直叫去我交女友 : 說我的戀愛學生是零分 : 這代表甚麼意思 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.135.69.165

adolf111:哈 02/08 21:24

kamigame:最近我的情況跟你的女性朋友一樣 有後續故事聽嗎 02/08 21:28

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()