Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[請益] 中華NP台灣大哥大疑問
Oct 18th 2013, 09:23, by brendabau

作者brendabau (布蘭達兒)

看板MobileComm

標題[請益] 中華NP台灣大哥大疑問

時間Fri Oct 18 09:23:03 2013

昨天台灣大哥大開通, 下午下課我就到直營門市去申請門號攜出, 並繳交移轉費用240, 結果幫我辦的人跟我說, 他要跟我說明: "如果是在台灣申請自有的預付卡,都要先儲值, 但是因為妳是移轉進來的,沒有規定一定要儲值, 但我們公司有一個文通知我們門市, NP進來的若兩天內沒有儲值的話,門號就有可能會失效" 我跟對方說~ 沒關係, 那我打台灣大哥大客服問看看, 如果真的像您說的這樣, 那我再想辦法儲值~ 結果對方又說~ "就我了解,客服可能還不知道這件事啦~ 而且妳今天去申請移轉,最快也要星期一開通, 這樣妳的確有可能會遇到號碼失效的問題" 請問: 他說的是真的嗎? 還是想亂掰騙我買儲值卡呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.240.195.5

aqwBB :亂掰 10/18 09:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()