Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Protect Yourself & Family

Never walk alone again with MyForce personal security you keep on your smartphone. Our 5-Diamond CSAA Monitoring Agents instantly monitor all alerts 24/7 nationwide.
From our sponsors
[請益] 與同事相處偶有摩擦
Aug 17th 2013, 03:18, by gosling

作者gosling (小鵝)

看板Tech_Job

標題[請益] 與同事相處偶有摩擦

時間Sat Aug 17 03:18:46 2013

與同事相處上的問題(抱歉,有點長) 懇請各位前輩給一些建議 先描述一下現況: 我老闆底下有3個員工 老闆A: 能力好,也很照顧員工,有他當老闆真的很幸福 同事B: 老油條,愛罵人,很會經營人際關係 (B常罵我 可能是我做的不夠好吧?) 同事C: 工作能力不錯,卻很被動 (我常提醒C要做某些事 卻被他嫌囉唆^^1) 我: 做事嚴肅,又龜毛,個性溫吞,不擅經營人際關係 同事B.C 工作loading較輕,所以常有閒暇時間做自己的事or到別部門串門子 (B上班時間FB種菜.看股票,C上班時間唸空英.看BBC網站) 我自認工作認真,但可能是因為我太龜毛了,同事B.C也不喜歡我 >※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.31.172.31

diabloevagto:上班同事,下班不認識 08/17 03:21

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()