Blogtrottr
批踢踢實業坊 EZsoft 板
 
[請問] 有關寫日記
Aug 3rd 2013, 22:18, by Daniel66

作者Daniel66 (unknown)

看板EZsoft

標題[請問] 有關寫日記

時間Sat Aug 3 22:18:56 2013

我覺得這個問題不算小軟體 但又不知該上哪去問 我想寫日記 所以找了幾套日記軟體 試用過後讓我有點疑慮: 日記軟體多半有自己專屬的檔案格式 如果未來軟體不再更新維護 那以後不就可能找不到相容的軟體甚至作業系統來存取我的舊日記了? 後來我想說乾脆用一般的文書軟體自己寫 自己管理檔案 不過又遇到檔案格式的問題 我希望日記檔案可以存很久 至少能撐個二三十年吧 然後文字格式要能改變 像是大小字型顏色之類的 而且日記還要能貼圖 有時候想放一些生活照片 所以想請問看看 有符合我需求 又夠長壽的檔案格式嗎? thx -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.85.47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()