Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
[閒聊] 不公平之不吐不快
Jul 23rd 2013, 18:34, by sepeace

作者sepeace (borfit)

看板Salary

標題[閒聊] 不公平之不吐不快

時間Tue Jul 23 18:34:51 2013

原po剛到北部某小企業任職,被派到一個傳說中的屎缺,事情多,責任重,每天上班戰戰兢兢,因為一犯錯,馬上有人會來「關切」,反觀跟我同一天進來的人,被派到爽缺,整天嘻嘻哈哈的,好不快活,重點是薪水比我多,我真的超無奈,每天上班我都是愁眉不展,因為壓力大,而他卻是眉開眼笑,只要我犯錯,他就在那邊幸災樂禍,說一些風涼話,真的超級X的,我想問問各位大大,您有遇過這種情形嗎? 您如何調適自己的心情? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.205.18.117

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()