Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
Re: [求助] 我的下一步該怎麼做?
Jul 1st 2013, 04:30, by hungkuang

作者hungkuang (我愛5566)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 我的下一步該怎麼做?

時間Mon Jul 1 04:30:25 2013

今天跟她聊聊,她說還是以朋友就好,接下來要讓我好好準備考試。 等明年官校考完了 有考上在看當時是否有對象 都沒對象再來交往。 聽完這話 反而讓我心都冷了 取代的反而是一種厭惡 今天我本不是官 妳願意和我一起 陪伴我到功成名就 那我由衷的感激妳 若因今天因為是官才願與我同行 我則是看清妳 去找一個愛妳的官 妳不配讓我付出心力去愛 志不同 不相為謀 既然無心維持 那我何必強求 雖然我不是非常優秀 但也不會差勁到哪邊 一定還會有欣賞我的人出現 處處以對方意見為意見 迷失了自己 失了原本個性 -- 波▏ 我 高舉不能熄滅的火 夢 撼動著天際黑夜空 麗▏ 士▏ 我的勇氣眼光   有誰能抵擋 打不倒的肩膀 有妳在心上 烏雲覆蓋的太陽 只是短暫的迷航 波麗士光芒 指引對的方向 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.69.180.235

happy:陸海空? 既然你都明白 那就好好準備考試 不用想太多了 07/01 04:39

happy:考上以後 你還怕沒有時間找更好的對象? 07/01 04:40

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()