close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
At Home Yoga Retreat

Everything you need to enjoy a weekend yoga retreat in your own home!
From our sponsors
[討論] 不能比主管早下班的默契
Oct 14th 2014, 18:52, by howso

作者howso (呣?)

看板Salary

標題[討論] 不能比主管早下班的默契

時間Tue Oct 14 18:52:08 2014

魯蛇我是在某傳產工作, 基本上部門主管已明示沒事準時走都是ok的, 就在剛剛,主管也再次對我說:「沒事就下班吧」, 於是我就包袱款款準備搭電梯走人, 沒想到, 在電梯裡遇到同層樓的會計阿姨, 她一看到我就對著我訓話:「主管都還沒走你就這麼早下班喔!」 ......................................... 我心想妳哪位?連部門都不同還跑來管我?住海邊嗎? 想請問大家,你們公司是否也有這種 下屬不能比主管早下班的風氣? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.13.135.0 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1413283936.A.979.html

miaomao: 沒有,但喜歡主管早下班,走起來沒負擔 10/14 18:56

KCKCLIN: IDC 事情告一段落就走 10/14 19:04

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()