Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 寄邀請給不認識的人
May 24th 2014, 06:38, by ofptw

作者ofptw (Torn)

站內Facebook

標題[詢問] 寄邀請給不認識的人

時間Sat May 24 06:38:12 2014

昨天晚上發現一個動態更新:XXX已經接受你的交友邀請 1. 我跟本不認識XXX 2. XXX頁面上充滿標記一堆人的廣告照片 我很確定自己三個月內完全沒邀請人加為朋友, 剛剛試過密碼沒被改掉(當然馬上換一個), 想請問大家, 這有什麼可能嗎? 我比較困擾的是老婆自己不申請帳號只拿我的去用, 最近也發現我的帳號竟然開始追蹤三四個分享笑話和網路新知的社團, 問老婆她也不記得有去追蹤(她連怎麼設追蹤都不知道) ....... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.251.202.69 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1400884695.A.9CD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()