Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 前女友
Nov 4th 2013, 02:04, by MrDK

作者MrDK (DK)

看板Boy-Girl

標題[心情] 前女友

時間Mon Nov 4 02:04:37 2013

跟前女友分手已經兩年半了, 還記得那時我在軍營,她則是剛開始邁入社會。 中間經歷了多少欺騙、爭吵已經不想去算了, 我提出分手後, 她也開心的跟另外一位男生在一起, 前一陣子還聽說他們在準備結婚。 偶而在網路上她也會密我, 不想撕破臉,畢竟我們兩個有很多共同好友, 於是就維持一種淡如水的朋友關係。 最近工作壓力繁重, 在網路上吐了一些苦水, 就在剛剛前女友丟了我LINE, 問我最近好不好,身體要顧。 也問到最近的感情狀況, 還說為什麼我都不交,我媽這樣會擔心....(關你屁事阿= = 怕我會孤老終生....(我才26好嗎.... 希望我能夠找到自己的幸福....(嗯...我真的不知道要回什麼 默默的說了聲 喔 謝謝...就跟她說晚安了 這是特地來嗆我還是....? 剛下班就搞到整個很不爽....ORZ -- http://www.facebook.com/MrDKsLife http://www.flickr.com/photos/dkslife/ 「我們在面對過去時擁有過度的優勢,面對未來時又淪為無奈的小丑。」 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.250.2.253

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()