Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
如何克服開車易怒然後大腳的惡習
Oct 26th 2013, 11:33

通常劇情如下列
1.車陣順順開 一台車硬切我的車前 逼我減速讓他

2.或是 我走內側車道時 右手邊明明就一堆機車 外車道的車硬是要加速 然後急煞 車頭稍打左貼來 我不喜歡靠其他汽車靠我很近 可能他無意 但是我會覺得滿挑釁的 是要我讓你就對了?

3.或是遇到龜車 三寶車 迷蹤步動向捉摸不定

然後我就會受不了 打S檔 換車道 大腳超車
然後接下來一路都開很快
我知道我這樣挺沒品的
但是脾氣上來 讓我無法順開

我28歲 真正有在常開車約莫一年
怎麼辦 都老大不小了 還像少年林納一樣 哀哀

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()