Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
我討厭三星的寫手事件,但是note 3真的比iPhone 5好
Oct 25th 2013, 17:48

看到這個版亂糟糟,我反而開始懷疑國內也有寫手

蝴蝶機,iPhone 5,note 3我都買了,

Note 3軟體沒iPhone 5多,
iPhone 5螢幕很小,網頁看不清楚,不適合上網,

三星電池爆不爆炸,你操什麼心!
每天咒人手機爆炸,搞什麼,很像股市作手,只是不想揭發你

就是你們爆寫手門,我先買iPhone 5,更新ios6慢的一踏糊塗,

下載跟烏龜賽跑,若不是更新到ios7,我真看不出它跟早期手機有何差別,

蝴蝶機不差,但是宏達電內部亂搞,名聲弄得手機越來越沒那個價值,設計師都被抓,

Note 3,雖然廣告說的筆記本功能跨大,眼球控制也不好用,
但是,螢幕大,電池容量大,比蝴蝶機可使用的久。
速度順暢。

你們批評越,讓我覺得比三星過份,

眼睛充滿仇恨,看不到別人的優點,
蘋果的iPad air我覺得大有進步,變輕變快,但是iPhone 5s說真的,跟我年初買的5差不多,
螢幕真的不能變大嗎?

iPad 2,3我也有買,我也打算買iPad air,

也不要說有圖有真象,也會有人去看我之前的發文來批評,抓人語病有的人超職業化,
這種人才像寫手
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()