Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[問題] RMK隔離霜加植村秀粉底液
Oct 3rd 2013, 03:57, by verity122

作者verity122 (verity)

站內MakeUp

標題[問題] RMK隔離霜加植村秀粉底液

時間Thu Oct 3 03:57:47 2013

最近想買專櫃隔離霜加粉底液 試了RMK的UV修色乳霜和粉底霜後滿愛他們隔離霜的明亮感,但不愛整組用完後的妝感,太厚重了 後來又試了朋友的植村秀泡沫隔離霜和粉底液 他們的泡沫隔離霜超清爽!!!簡直令我驚為天人,好舒服呀我很害怕黏黏的感覺,可惜泡沫隔離霜潤色和遮瑕效果都普通 所以我想請問如果買RMK的隔離霜配植村秀粉底液這樣好嗎? 還是大家比較推薦同品牌同組購買 好難抉擇呀 如果有人有別的不錯的搭配方式也很希望能和我分享 我的訴求就是清爽、潤色、明亮就好(因為我本身膚色有黃,最近又曬黑,暗沈到不行嗚嗚) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.91.136

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()