Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Re: [反推] 陰魂不散的愛妮雅
Aug 7th 2013, 17:20, by julie32

作者julie32 (菱角魚)

看板BeautySalon

標題Re: [反推] 陰魂不散的愛妮雅

時間Wed Aug 7 17:20:18 2013

衡陽路那邊是我上班必經的路 有時後一天還會經過個三,四次 所以我每次碰到他們都會臭著臉,繞過去 之前"小姐"們看到我不理他們會用手來碰我 我超討厭這樣的 後來我看到他們往我這邊來我就會稍微繞著他們走 誰知道前幾天有個年紀比較大的 看到我這樣還白目的一直跟 等於我繞了一個半圓他還死纏著我 把我逼到旁邊的階梯上了 我就很火大的把耳機拿下來 跟他說"請你不要來打擾我" 然後就大步離開 後面聽到她在說"神經病" 當天還滿火大的 很想停下來講清楚 這根本是騷擾吧 =_= -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.36.53.18

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()