Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活
美8歲女童目睹母親被前男友殺死
Jul 17th 2013, 18:15

【綜合報導】美國俄亥俄州警方周二表示,女子奈森(Teresa Nelson)的前男友曼斯無法接受分手,持刀闖入她家將她活活刺死,之後再自殺。奈森的8歲女兒全程目睹,飽受驚嚇。

根據警方公布的命案電話錄音,奈森打電話報警,在電話線上驚叫:「喔天啊,他抓住我頭髮!他持刀刺我,他正在刺我!」接著電話斷線。警方接線生再撥回去,奈森的8歲女兒接起哭說:「我認為她已經死了。我不要我媽咪死掉。」當時在屋內除了女童,還有奈森的母親,兩人幸而毫髮無傷,但心靈飽受衝擊創傷。

曼斯(右)殺死前女友奈森(左)後再自殺。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gsihop20 的頭像
    gsihop20

    2016台北車站美食推薦下午茶推薦台北車站美食(低價位) 台北車站美食餐廳排行榜 台北車站美食推薦2015 台北車站附近美食推薦

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()