Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
[請益] 圓臉扁頭
Jul 18th 2013, 21:16, by grdiro

作者grdiro (砍掉重練)

看板hairdo

標題[請益] 圓臉扁頭

時間Thu Jul 18 21:16:54 2013

每次剪頭髮都很困擾耶 因為說實在的很多設計師都說我的頭很不好剪 我是圓臉而且頭很扁又有自然捲 髮旋又剛好是在後腦勺中間偏上的地方 所以每次睡覺起來後腦勺的頭髮都會往兩邊分 (有個設計師曾經說我的頭扁的跟牆壁一樣.....= ='') 我個人是比較喜歡短髮但不要太可愛 (最悲劇的就是每次睜開眼發覺設計師給我剪了個妹妹頭) 最近想剪頭髮了 無奈找了很多照片但是真的不知道自己這樣的頭型和臉型能剪什麼髮型才好 個人覺得自己的頭髮和臉型實在是....... 有大大能夠幫我出一點意見嗎 如果可以的話希望是短髮的 但是絕望之餘長髮也不排斥了QQ 不管怎麼樣 謝謝大家聽我抱怨呵呵 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.174.236

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()