Blogtrottr
批踢踢實業坊 KoreaDrama 板
[閒聊] The king two Heart.(有雷)
Jul 18th 2013, 22:46, by summerher

作者summerher (團團轉)

看板KoreaDrama

標題[閒聊] The king to Heart.

時間Thu Jul 18 22:46:40 2013

上週因為颱風沒有網路跟第四台,跑去租書店租了這部韓劇 老實說除了秘密花園之後,一直都沒有再追韓劇,不過最近日劇實在讓我有點心寒... 也就好一段時間過著沒有連續劇的日子... 愛上王世子其實某些部分我還是覺得有點拖,但是李昇基完全是我的菜 所以沒關係~~~~(灑花) 只是想要再多一點粉紅線阿....尤其是殷使慶竟然被射殺我整個大暴怒 他不是應該回去跟公主一起放閃光嗎?!!! 金鋒九的槍法有這麼好嗎?!!! 看到公主大哭實在是很虐心...快給我回來阿!!!~~ 然後默默期待他其實會復活,甚麼爛方法都沒關係,快給我回來跟公主放閃... 閒聊了一堆,下一步還是想要看部份愛情部分其它劇情的喜劇. (我無法接受SE@@) 看來紳士的品格是好選擇??? 韓劇版第二po, 請多指教.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.110.239.32

gypsy1011:是"two" 喔 XD 07/18 22:58

summerher:ㄟ...我一直以為是to XDD 07/18 23:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()