Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
直系親屬買賣房子
Nov 28th 2014, 19:00

直親屬過戶做買賣的房子管很嚴的.我就搞過一次結果被刁.

我還特地去找承辦.承辦說..就算我讓你過我長官也不會讓我過..

除非你有很明確的金流.能證明這筆錢是你的.最後建議我退件改做贈與就過關了

核算下來也沒被扣贈與稅.

除非你很介意權狀上的..贈與..買賣..的差別

而且你確定你的房子會被扣贈與稅嗎....

不然..

你可以將你原有的400萬留下.等你贈與辦完.再把房子拿去核貸

不一樣也有(400萬+1600萬)2000萬嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()